Caracteristica cea mai pregnantă a începutului de mileniu este globalizarea. Acest fenomen are importante consecinţe, în special asupra mediului de afaceri, a profilului consumatorilor, a dinamicii pieţelor comerciale, producând adevarate mutaţii la nivel economic şi social. O piaţî globală s-a dezvoltata deja, iar organizaţiile economice se orientează spre marketingul global, atât pentru a supravieţui, cât şi pentru a-şi realiza, pe deplin, potenţialul comercial. Se poate afirma că viitorul aparţine afacerilor de pe piaţa globală. În acest context, cartea de faţă reprezintă un excelent ghid teoretic, dar şi practic pentru cei care vor „supravietui” în viitor: cei cu viziune globală.
MARKETING GLOBAL
Autor | SOMEŞAN CORNEL |
---|---|
Format | 17 x 24 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 276 |
stoc | stoc epuizat |
Stoc epuizat
Categorie: Economie
Autor | SOMEŞAN CORNEL |
---|---|
Format | 17 x 24 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 276 |
stoc | stoc epuizat |
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.