Cartea oferă cititorilor toate materialele didactice necesare pentru un curs în managementul afacerilor mici. Manualul ajută studentul în înţelegerea problemelor specifice managementului în legatură cu punerea la punct şi conducerea unei firme mici sau mijlocii. Volumul are două secţiuni distincte: Explorând micile afaceri, cuprinzând teme precum contextul afacerilor mici sau alegerea acestora; şi Planificarea unei asocieri, cuprinzând teme ca studiul de fezabilitate, calea spre intrarea pe piaţă, planul de afaceri. Este o carte ideala pentru toate cursurile la care li se cere studenţilor prezentarea unui plan de afaceri sau a unui studiu de fezabilitate ca parte a unui modul managerial de afacere. De asemenea, volumul poate fi folosit cu succes si de către managerii consacraţi, de către cei care intenţionează să pornească propria lor afacere, sau chiar de către consilieri şi consultanţi.(Traducere după ediţia editurii engleze DP PUBLICATION).
MANAGEMENTUL AFACERILOR MICI: O ABORDARE ACTIVĂ (TRADUCERE DIN LIMBA ENGLEZĂ)
Autor | STOKES DAVID |
---|---|
Format | 17 x 24 cm |
Anul | 2007 |
pagini | 348 |
stoc | stoc epuizat |
Stoc epuizat
Recenzii
Nu există recenzii până acum.