„FRANÇAIS DES SCIENCES ÉCONOMIQUES”se adresează unui public având un nivel mediu sau avansat de cunoaştere a limbii franceze şi care doreşte să se perfecţioneze în franceza economică, în contextul provocărilor internaţionalizării economice şi a necesităţii comunicării interculturale. Lucrarea are ca obiectiv refolosirea unor structuri lexico-gramaticale studiate în prealabil, prin exerciţii care permit conştientizarea achiziţiilor şi folosirea lor ulterioară în situaţii de comunicare reală, particulară sau profesională, implicând utilizarea francezei în marile domenii ale vieţii social-economice.
Partea întâi, „Corespondenţă comercială”, vă pune la dispoziţie explicaţii şi modele de redactare a unor tipuri de scrisori cu scop bine definit : scrisori comerciale (ofertă, comadă, reclamaţie, vânzare, transport, asigurări, etc.) sau corespondenţă de natură personală (aplicaţie pentru un post vacant, redactare CV, rezervare, reziliere de contract, cerere de informaţii, prezentare la un interviu, etc.).
Toate acestea îşi găsesc aplicaţia în unităţile părţii a doua, compusă din şapte mari ramuri ale ştiinţelor economice: Resurse Umane, Contabilitate, Marketing, Finanţe, Asigurări, Turism, Comerţ Internaţional.
Conţinutul gramatical al părţii a doua vă propune revizuirea cunoştinţelor gramaticale fundamentale, morfologice şi sintactice, prezentate în tabele şi observaţii, dezvoltate în exerciţii care se supun obiectivelor gramaticale.
Lucrarea cuprinde exerciţii într-o varietate largă, cu o tipologie cunoscută de către utilizatori, reunite în subcapitole: exerciţii de lectură şi conversaţie, exerciţii de vocabular, de gramatică, de redactare şi traducere.
Opţiunea metodologică ce a stat la baza elaborării cărţii de faţă încurajează creativitatea, facilitând dezvoltarea abilităţilor de comunicare scrisă şi vorbită. Toate acestea au drept obiectiv refolosirea liberă a cunoştinţelor, în situaţii de comunicare specifice limbii franceze de specialitate.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.